زل میزدی
 
درباره وبلاگ


امید وارم هیچ وقت خداحافظی هاتون ابدی نشه
آخرین مطالب
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خداحافظ

♥ خــــــــــــدا حــــــا فــــــــــــظـ ♥
̲♥h̲̲o̲̲s̲̲c̲̲a̲̲k̲̲a̲̲l♥




عاشق اون وقتایی بودم که زل میزدی تو چشام .....

هی من میخواستم یه چیزی بگم .... دلم نمیذاشت .....

میترسیدم حرفی بزنم و نگاتو ازم بگیری ......

لا مصب عاشق اون نگاهت بودم ......

چرا ازم گرفتیش .....
 


نظرات شما عزیزان:

ساراي
ساعت13:00---13 مهر 1392
جایى یك گوشه دنیا

زنى عاشقانه سمفونىِ خزان مینوازد

و گوشه اى دیگر

برگهاىِ خشكِ پاییزى

رقصان به زمین میریزند

كمى آنطرف تر ،روىِ تنها نیمكتِ خیالىِ من،

مردى نشسته كه فاصله را نمیشناسد،

مردى كه آغازش هر جا كه باشد،

پایانش در كنارِ زنیست كه رستاخیزِ پاییز را

با واژه هاى عاشقانه اش بر پا میكند ...

و اینجا ، زنى كه این خیال را ،با هیچ واقعیتى عوض
نمیكند...!


Ryra
ساعت2:02---13 مهر 1392
کسب درآمد اینترنتی,کاملا تضمینی
بهترین ومعتبرترین سایت کلیکی ایرانی
کسب درآمد خوب وثابت ماهانه بدون حتی یک ریال سرمایه
از طریق لینک زیر عضو شوید تا از راهنمایی من بهره مند گردید

باکس 24
http://bux.tirage24.com/includes/img/468x60.gif
http://bux.tirage24.com/?r=ghazalak

(پس از عضویت از طریق ایمیل نام کاربری خود را اعلام کنید تا از راهنمایی من بهره مند گردید)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







13 / 2برچسب:, :: 19:48 ::  نويسنده : ♥ هیچ کس ♥